Clubcompetitie

Als lid van WSV de Peddelaars kan je meedoen aan de clubcompetitie. Het gaat er hierbij om wie de meeste kilometers in een jaar rijdt.

De kilometers mogen op verschillende fietsen zijn gemaakt. De competitieleider telt, na doorgeven, alle kilometers bij elkaar op.

De kilometerstanden moeten maandelijks via de website worden doorgegeven, dit kan tot en met de laatste dag van iedere maand.

De prijsuitreiking aan de clubkampioenen vindt plaats op de jaarlijkse algemene ledenvergadering. Iedereen die de 40.000 kilometer bereikt krijgt een wereldbol uitgereikt. Bij een veelvoud van 40.000 wordt een plaatje met de kilometerstand uitgereikt.

Inschrijven kan ieder jaar op de eerste zaterdag van januari door je teller(s) aan de competitieleider te laten zien. De competitieleider noteert dan de eindstand en de beginstand van het volgende jaar.

Vragen over de clubcompetitie kunnen worden gesteld via clubcompetitie@wsvdepeddelaars.nl

Reglementen clubcompetitie

Doorgeven kilometerstand

Deelnemers van de clubcompetitie moeten elke maand, steeds voor de 1e van de volgende maand, de kilometerstanden doorgeven (uitgezonderd de maand juli, zie het reglement op deze pagina). Geef je kilometerstand door via de onderstaande link.